Անվճար առաքում 15,000 դրամ և ավել գնումների դեպքում

Վերադարձման քաղաքականություն

Իրագործման ամսաթիվ: 26.01.2025
Վերջին թարմացումը: 26.01.2025

Opus-ում մենք առաջնահերթություն ենք տալիս հաճախորդների գոհունակությանը: Սույն Վերադարձի քաղաքականությունը սահմանում է ապրանքների վերադարձի և փոխհատուցման պահանջման պայմանները՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության սպառողների պաշտպանության օրենքների:

1. Վերադարձի և փոխհատուցման իրավասություն

1.1 Մտքի փոփոխություն

Դուք կարող եք վերադարձնել չօգտագործված և չվնասված ապրանքը 14 օրացուցային օրվա ընթացքում, եթե այն՝

  • Գտնվում է իր սկզբնական վիճակում, փաթեթավորման մեջ և ներառում է բոլոր պիտակները և աքսեսուարները։
  • Ունեք գնման ապացույց (օրինակ՝ անդորրագիր կամ հաշիվ-ապրանքագիր)։

1.2 Տեղեկանքային կամ վնասված ապրանքներ

Եթե ստանում եք թերի, վնասված կամ նկարագրությանը չհամապատասխանող ապրանք, դուք կարող եք պահանջել փոխհատուցում, փոխարինում կամ վերանորոգում։

1.3 Չվերադարձվող ապրանքներ

Հետևյալ ապրանքները ենթակա չեն վերադարձի կամ փոխհատուցման, բացառությամբ թերի լինելու դեպքերի՝

  • Արագ փչացող ապրանքներ (օրինակ՝ սննդամթերք, ծաղիկներ)։
  • Անձնական խնամքի ապրանքներ (օրինակ՝ կոսմետիկա, հիգիենայի միջոցներ), եթե դրանք բացվել են։
  • Անհատականացված կամ պատվերով պատրաստված ապրանքներ։
  • Թվային ապրանքներ կամ ծրագրային ապահովում, եթե դրանք ներբեռնվել կամ ակտիվացվել են։

2. Վերադարձի պայմաններ

2.1 Վերադարձի ժամկետ

Վերադարձը պետք է իրականացվի ապրանքը ստանալուց հետո 14 օրացուցային օրվա ընթացքում։

2.2 Վերադարձի գործընթաց

Վերադարձի համար անհրաժեշտ է՝

  • Կապ հաստատել մեզ հետ info@opus.am էլ․ հասցեով՝ պատվերի մանրամասներով։
  • Նկարագրել խնդիրը և, անհրաժեշտության դեպքում, ուղարկել ապրանքի թերության կամ վնասվածության լուսանկարներ։
  • Սպասել հաստատմանն ու հետևել ապրանքի վերադարձի հրահանգներին։

2.3 Առաքման ծախսեր

  • Եթե վերադարձը պայմանավորված է մեր սխալով, վնասով կամ թերությամբ, մենք կփոխհատուցենք առաքման ծախսերը։
  • Եթե վերադարձը պայմանավորված է ձեր մտքի փոփոխությամբ, ապա առաքման ծախսերը դուք եք վճարում։

3. Փոխհատուցման գործընթաց

3.1 Հաստատում և մշակում

  • Փոխհատուցումը կատարվում է 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում՝ ապրանքի ստուգումից և հաստատումից հետո։
  • Փոխհատուցումը կատարվում է նույն վճարման եղանակով, որով կատարվել է գնումը, եթե այլ պայմանավորվածություն ձեռք չի բերվել։

3.2 Մասնակի փոխհատուցում

Մասնակի փոխհատուցում կարող է կիրառվել, եթե՝

  • Ապրանքը ունի օգտագործման նշաններ։
  • Բաղադրիչները կամ աքսեսուարները բացակայում են։

4. Փոխանակում

4.1 Ապրանքի փոխարինում

Եթե ցանկանում եք փոխարինել թերի կամ վնասված ապրանքը, մենք կկատարենք փոխանակումը առանց լրացուցիչ վճարի՝ վերադարձված ապրանքը ստանալուց հետո։

4.2 Պահեստում բացակայող ապրանքներ

Եթե փոխարինող ապրանքը հասանելի չէ, դուք կարող եք ընտրել փոխհատուցում կամ խանութի վարկային հաշվեկշիռ։

5. Սպառողների իրավունքներ

Այս փոխհատուցման քաղաքականությունը կարգավորվում է ՀՀ սպառողների պաշտպանության օրենքով։ Դուք ունեք հետևյալ իրավունքները՝

  • Ստանալ ապրանքներ, որոնք համապատասխանում են գովազդված որակին և նկարագրությանը։
  • Պահանջել փոխհատուցում, վերանորոգում կամ փոխարինում թերի ապրանքների համար։
  • Չեղարկել որոշակի պատվերներ՝ օրենքով սահմանված պայմանների շրջանակներում։

6. Կապ մեզ հետ

Եթե ունեք հարցեր կամ օգնության կարիք ունեք վերադարձի կամ փոխհատուցման հարցերով, կապ հաստատեք մեզ հետ՝
Էլ․ փոստ: info@opus.am
Հեռախոս: +374 55 328900
Հասցե: ՀՀ, Երևան, Մալաթիա-Սեբաստիա, Քուչակ փողոց 6